5 June 2012

Contest : Blog Paling Awesome

Klik banner kalau nak join

Assalamualaikum + Annyeonghaseyo

Woot woot. Tadi aku blogwalking jumpa contest ni. Lol. Jadi aku nak join , aku tak tau blog aku ni awesome ke idakk. Lol. Biasa je kot. Aku nak mencuba nasib. Kekeke. Mana tau menang. InsyaAllah. Hadiah dia pun awesome. Harharhar

Ni syarat syarat dia ;
1. Warganegara Malaysia
2. Mempunyai Blog
3. WAJIB Follow blog APIS and FIFAH *bagi mudah kami beritahu update contest nak follow klik je nama tu*
4. Tekan button like FB apis dan Gades Pizza fifah . *tak wajib , tapi di galakkan*
5. Buat satu entry bertajuk "Contest : Blog Paling Awesome".
6. Letak banner di atas dan link kan ke entry Apis (Jika anda dari blog Apis) ke entry Fifah (Jika anda dari blog Fifah)
7. Hantar link entry korang ke ruangan komen entry ini (Jika anda dari blog Apis komen dekat entry ini) dan (Jika anda dari blog Fifah komen dekat entry beliau )
8. Sebarang link tidak diterima melalaui cbox .
9. Contest bermula dari 1 JUNE 2012 . tarikh tutup akan diberitahu kemudian
10. Contest ini automatik akan terbatal jika penyertaan kurang dari 30 .
Aku orang Korea . Puih perasan . HAHA. Syarat-syarat dia tak susah sangat. Hohoho. Jeng jeng ! Aku nak tunjuk cara dia pilih pemenang . Hadiah pandai2 la korang tekan banner kat atas tu kalau nak tengok hadiah. HAHA
1. Blog tak berat and tak lambat loading *aspek yang paling penting yang akan kami nilai*
2. Blog kemas dan tak banyak widget yang mengarut .
3. Entry contest yang menarik dan mesra :)
Blog aku berat ke ? Lol. Entah. kekeke. Blog aku takda widget kot and tak kemas sangat. Pfttt. Lol. Entry aku banyak yg aku merepek meraban. HAHA. Lol. Kbai.

No comments:

Random

Assalamualaikum. Aku rasa macam nak update luls sebab tu aku update  ಥ_ಥ aku nak cerita pasal aku tengok anime semalam luls. wait anime...