6 January 2013

Random


Assalamualaikum. Aku rasa macam nak update luls sebab tu aku update ಥ_ಥ aku nak cerita pasal aku tengok anime semalam luls. wait anime ke? lol -.- aku tak tahu. best lah jugak ಥ_ಥ tajuk dia aku tak ingat tapi aku pasti yang ada perkataan maid. lol perempuan tu pelayan dekat restoren ekceli ;~; Siapa yang pernah tgok? lol. Main character dia kalau tak silap aku nama dia Usui dengan Mika. Siapa yang pernah tengok mesti kenal punya lol. Usui pervert gilosh ಥ_ಥ lol. Aku baru tengok sampai episod 3. Aku ingat laki yang kelas dalam 2-2 tu gay ekceli.... sebab diorang asyik puji Usui je. lol ;~; tapi diorang bukan gay. lol aku forever suka perempuan macam Mika ;~; macam jenis garang gitu. Macam Seo Eungi dalam Innocent Man and aku ada baca manga Strobe Edge lah kalau aku tak silap nama manga tu. Andou dengan Ren hensem gilaaaaa. k tu je aku nak cerita luls. bye. 

No comments:

Random

Assalamualaikum. Aku rasa macam nak update luls sebab tu aku update  ಥ_ಥ aku nak cerita pasal aku tengok anime semalam luls. wait anime...