1 October 2012

Update


Assalamualaikum //

lol hai. ehem. lama tak jenguk blog ni. lol dah berhabuk. actually, aku tak update sebab aku merancang nak tukar skin baru. tapi tak tukar-II jugak sampai lah sekarang. jeng. lol terang sangat ke skin ni? -.- masalahnya, aku suka sangat warna kelabu lol. and aku dah malas nak cari skin lain HAHA. Bagi aku skin ni comel. oh. yang bias list tu credit to Wana. Comel kann? lol. Page tu tempat tuto dgan freebies actually. Tapi aku tak buat benda tu. Aku tukar jadi bias list nyahaha. lol dah.

Oh oh. Btw, aku ada bias baru. HAHAHA. Biasalah kpopper bias semua banyak. Gambar atas tu bias aku letew. lol. comel kan? apahal aku pergi promote bias dekat sini. lol biarlah. Yang rambut putih tu nama Hyuk. Sorang lagi tu, Ken. Actually, aku ada 6 bias baru. HAHA. Semua member VIXX. Lol aku sayang semua keh. Ada sorang member vixx neh, dia neh susah sangat nak senyum. lol. Nama dia Leo


Leo yang pakai baju putih tu. lol macam la korang tak tau -.- Sekarang ni, aku tergila-gilakan Leo. HAHA. omg aku paling suka lelaki yang loner cenggitu. eh lol. Leo ni suka budak kecik. Aku tengok show diorang, Leo gelak masa dia main dengan budak kecik tu. aku ulang sekali lagi, dia GELAK. Leo dengan N, leader vixx, pun terkejut tengok dia gelak lol. Dia memang nampak garang, tapi suara dia. alah. comel je. nyahaha. Hyuk pulak takut dengan Leo. tengok gif bawah. HAHA

Lol Hyuk -.- sampai cenggitu sekali. HAHA. Tengok Leo. Dia senyum ;_; lol lawak ah aku tengok diorang ni. lol. awkward sangat
VIXX may not be the most popular rookie group, but VIXX is one heck of a lucky, inspirational, and thoughtful group. Being able to be a guest in a concert and perform in the states, that is just phenomenal. Plus, the stories of how each member got to be where they are now, is just so touching. And especially the thoughtfulness of them. Giving away their gifts from their fans to charity, that is just so inspirational. You don;t see many groups like VIXX nowadays. I truly believe VIXX will go far one day and become legendary. I’m really happy to say that i am part of this fandom and will forever be in this fandom. I just wish everyone would realize how spectacular these boys are.

Bye guise ;o; 

No comments:

Random

Assalamualaikum. Aku rasa macam nak update luls sebab tu aku update  ಥ_ಥ aku nak cerita pasal aku tengok anime semalam luls. wait anime...