27 July 2012

Midnight Sun


Assalamualaikum + Annyeonghaseyo 

Ni post pertama aku untuk bulan neh ;A; Lama kan tak update blog ? lmao. Aku busy fangirling actually. Ngahaha. B2ST punya comeback omg. Takkan aku nak buat tak tahu je ? Diorang first love aku. HAHA. Serious, konsep diorang kali neh memang ughh. Serious beshh gila. Lagu Not me tu best ! Midnight pun. ;A; eh wait. Beautiful Night pun besttttt. ASDFGHK semua besttttt. omg. 

Hari neh comeback diorang dekat MuBank. T.T aku tak boleh tengok. Nasib badan tsk. Tunggu orang upload dekat YT je lah. Arghh. Tak apa , yang penting boleh tengok. HAHA. Btw, B2ST ada dekat dream team. OMG. Aku nak tengokkk. Entah bila keluar kat KBS. Yoseob gila comel HAHA omg. Bias pertama aku tu. asdfghjkl; 


Dua hari lepas , aku tengok Running Man ep 104 yang ada Dujun. HAHA. Serious lawak. Yang tak boleh bla Lee Joon menyorok dalam kotak dah la dia yang kejar. Last-2 Idol team menang. Wohoo. Mesti ah aku sokong Idol Team. Ngahahha. Dah la sekarang neh aku terjatuh cinta dengan Dujun ;A; Kat tumblr aku pulak , aku banyak reblog gambar Joker. Entah kenapa. Muahaha.


Aku dah tengok video practice Beautiful Night degan Not Me tu. Asdfgh. Prepix's choreo are so awesome. Fav dance aku kat lagu Not Me tu yang gif atas tu dengan diorang pusing tu ._. yang masa chorus. Tak silap aku lah. HAHA. Yoseob ada solo dance omg. So cooll ;A; Comel je dia pakai tank top rainbow besar tuh. HAHA. Macam budak kecik.

Dance Beautiful Night pun awesome ;A; omg. Joker forever cool. So much swag. HAHA. Yoseob gila comel dalam tu . TT.TT asdfghjk; me love Yoseob forever. Seriously, how can he be so cute ? 


little dork in sideway cap and rainbow tank <3

No comments:

Random

Assalamualaikum. Aku rasa macam nak update luls sebab tu aku update  ಥ_ಥ aku nak cerita pasal aku tengok anime semalam luls. wait anime...